Friday, June 3, 2011

INTRA - Minuman Berkhasiat yang Mengandungi 23 Jenis Herba

Harga : RM 138.00
Penghantaran : RM 10.00 (boleh berubah)

Kebaikan & Khasiat INTRA

INTRA mengandungi 23 jenis herba (berbanding produk lain yang hanya mengandungi 1 atau 2 jenis herba/kandungan) yang mempunyai kebaikan yang terbukti! Saya ( Jijah ) sendiri telah mengamalkan INTRA selama 2 Tahun.
Antara Kebaikan INTRA ialah :
  • Kencing Manis 
  • Kanser 
  • Darah Tinggi/darah Rendah 
  • Ashma/Lelah 
  • Selselma/demam/alergi
  •  Mencerdaskan otak 
  • Awet Muda/melambatkan penuaan 
  • Merawat masalah mati pucuk 
  • Membuang angin dalam badan dan usus 
  • Masalah kencing tidak lawas 
  • Masalah hempedu 
  • Menggurangkan kolestrol 
  • Menghilangkan sakit sendi dan tulang 
  • Mengatasi masalah strok dan gaut 
  • Masalah buah pinggang 
  • Merawat batu karang
  •  Meningkatkan potensi keseluruhan sistem badan 
  • Meningkatkan fungsi dan memberikan lebih perlindungan
  • Maklumat lanjut boleh diperolehi di sini
Telah ramai yang menggunakan produk ini dan hasilnya sangat memberangsangkan. Saya juga merupakan pengguna produk ini selama lebih 2 tahun dan saya mndapat kelebihan yang amat ketara pada diri saya. Saya mempunyai pelbagai masalah kesihatan iaitu darah tinggi, masalah kolestrol, sakit-sakit sendi dan tulang. Suami pada mulanya memperkenalkan INTRA kepada saya dan setelah beberapa tahun mengamalkannya, Alhamdulillah ganjaran yang tidak ternilai telah saya peroleh kerana semua masalah kesihatan saya kini telah tiada. Apa kata mereka..??

Apa Kata Pengguna Produk INTRA



Dk Zaidah binti Pg. Mahmud –Saya telah menggunakan produk INTRA selama 1 tahun disebabkan badan saya yang sering sakit-sakit dan anak saya menghidap resdung juga kini beransur pulih. INTRA telah diperkenalkan sendiri oleh kakak ( Jijah )saya yang juga merupakan pengguna yang telah lama menggunakan INTRA. Terima kasih INTRA…

Harga sebotol ialah RM 138.00 ( tidak termasuk kos penghantaran).
Minuman ini sesuai diminum bagi semua peringkat umur. Dan pastinya, InsyaALLAH sememangnya produk ini terbukti berkesan dalam menambah kesihatan dan mengubati pelbagai jenis penyakit.

Marilah bersama-sama kita berkongsi kesihatan…
Baca dan fahamilah semua maklumat ini, jika tedapat sebarang keraguan jangan segan-segan untuk menghubungi saya ( Jijah )…Apa tunggu lagi..?? Ubah hidup anda sekarang… Saya boleh bantu... Hubungi saya untuk maklumat lanjut :
019-8106459 ( Jijah )
atau dgn pergi ke : Purchased Order

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pengikut yang setia